داغ شدن اداپتور و شارژر

آیا داغ کردن آداپتور یا شارژر لپتاپ طبیعی است ؟

آیا داغ کردن آداپتور یا شارژر لپتاپ طبیعی است ؟

هنگامی که یک لپ تاپ روشن شود ، متوجه می شوید که آداپتور ممکن است در لمس گرم باشد. یک آداپتور برق نسبتاً گرم معمولی است ، به خصوص هنگام استفاده از لپ تاپ هنگام شارژ باتری.

با این حال ، اگر آداپتور بسیار داغ باشد ، به اندازه کافی که می تواند پس از لمس کردن آن برای چند ثانیه به دست شما صدمه بزند ، می تواند یک مسئله جدی ایجاد کند.

اولین مورد برای بررسی این است که آیا باتری لپ تاپ با آداپتور وصل شده به یک پریز برق شارژ می کند یا خیر. اگر چنین باشد ، مسئله به احتمال زیاد مربوط به خود آداپتور است. اگر باتری شارژ نشود ، می توان در اتصال برق به لپ تاپ و همچنین آداپتور مشکلی ایجاد شده باشد .

همچنین ، هر سیم آداپتور که به لپ تاپ وصل می شود ، هرگونه علامت آسیب ، مانند یک پین خم شده در داخل کانکتور یا علائم خم / شکست را که نشانگر   اتصال است ، بررسی کنید. در صورت مشاهده هرگونه خسارت ، آداپتور را تعویض کنید یا تعمیر کنید.

اگر متوجه شدید که آداپتور بسیار داغ است ، لپتاپ خود را خاموش کرده و آن را از پریز برق جدا کنید. پس از خنک شدن آداپتور ، آن را دوباره وصل کنید و لپ تاپ را روشن کنید. دمای آداپتور را کنترل کنید. اگر دوباره داغ شد ، لپ تاپ و آداپتور برق را به یک تعمیرگاه کامپیوتر ببرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و خرید میتوانید با ما در تماس باشید

02166747029

بدون برچسب

پست های مرتبط

علت سوختن آداپتور
تفاوت ترانس با آداپتور سوئیچینگ
آداپتور 19.5 ولت 2.31 آمپر DELL

10 دیدگاه

  1. پاسخ

    سلام من شارژرو که به برق وصل میکنم یه جرقه میزنه و تا نیم ساعت که تو برق داغ میکنه هنوز یه ماهم نشده که خریدمش مال خود لپ تاپم هست یه موقع از هر ده بار یک بار داغ نمیکنه مشکلش چیه؟

    • پاسخ

      با عرض سلام ، آداپتوری که خریداری کرده اید دقیقا همون ولتاژ و آمپر آداپتور قبلی رو داره ؟

  2. پاسخ

    من لب تاب رو تو شارژ بازی می کنم .
    و آدابتور داغ می شود و لپ تابم شارژ زود تموم می شه
    چی کار کنم

    • پاسخ

      سلام مبین عزیز ، اگر سیستم لپتابت قوی نیست در هنگام بازی از چمله pes نیاز به شارژر هست تا بازی روون انجام بشه و هنگام بازی برق بیشتری مصرف میشه و زودتر خالی شدن باتری طبیعیه ، مگر اینکه خیلی سریع تموم بشه که مشکل از باتری هست ، اگر در حالت طبیعی هم شارژ باتری زود تموم میشه مورد از باتری هست اگر زود باتری تموم نمیشه و فقط دیر شارژ میشه مورد از شارژر هست.

  3. پاسخ

    چند وقته آداپتور لپ تاپم از قبل بیشتر داغ میکنه چی کار کنم درست شه
    حتی وقتی موس و کیبرد و … رو جدا میکنم ازش بازم داغ میکنه یه مقداری

    • پاسخ

      داغی آداپتور اگر زیاد نیست مشکلی نداره ، ولی اگر دمای آداپتور خیلی زیاده و یا به خوبی شارژ نمیکنه حتما تعویض کنید تا به باتری و برد لپتاپ آسیب نرسونه

  4. پاسخ

    سلام. من وقتی لپ تاب روشنه شارژر خیلی داغ میکنه، شارژرم جدید گرفتم، کابلشم همینطور. چیکار کنم؟

    • پاسخ

      سلام به این دلیل میتونه باشه که امپر اداپتورتون کم هست ، اگر اداپتور اصلی خودش نیست یک آداپتور اصلی یا یک آداپتوری که ولتاژ و آمپرش دقیقا برابر باشد خریداری کنید

  5. پاسخ

    سلام تازه لبتاب گرفتم استفاده معمولی خوبه ولی توی بازی خیلی آداپتور داغ میشه عادیه یابه گارانتی زنگ بزنم؟

    • پاسخ

      سلام اگر داغ شدن بیش از حد میباشد شارزر را تعویض کنید

ثبت نظر

بالا