تفاوت آداپتور با شارژر

تفاوت بین شارژر و آداپتور

تفاوت بین شارژر و آداپتور

 

1. شارژر چیست؟
شارژرها – لوازم جانبی برقی ، معمولاً به یک منبع تغذیه تبدیل شده به تجهیزات ولتاژ پایین DC تبدیل می شود. شارژر به طور گسترده در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، به خصوص در زمینه های زندگی به طور گسترده در تلفن های همراه ، دوربین ها و وسایل رایج استفاده می شود.

دستگاه نیمه هادی الکترونیکی شارژر با استفاده از ولتاژ و فرکانس ثابت جریان متناوب ، به یک دستگاه مبدل DC استاتیک تبدیل می شود. به منظور بهره برداری از منبع تغذیه یا باتری پشتیبان باتری به مناسبت برق ، شارژر چشم انداز کاربرد گسترده ای دارد.

2. آداپتور برق چیست؟
آداپتور برق دستگاههای الکترونیکی قابل حمل كوچك و تجهیزات تبدیل انرژی الکترونیکی و الکترونیکی است كه معمولاً توسط مدار پوسته ، ترانسفورماتور و یکسو كننده ، خروجی آن را می توان به خروجی AC و نوع خروجی DC تقسیم كرد. اتصال مطبوعات را می توان در دیواره دیواری و دسک تاپ وارد کرد. به طور گسترده در تلفن بی سیم ، کنسول بازی ، تکرار زبان ، واکمن ، کامپیوترهای نوت بوک ، تلفن های همراه و سایر دستگاه ها استفاده می شود.

 

 

3. تفاوت بین شارژر لپت تاپ و آداپتور ؟
شارژر ها بر خلاف آداپتور ها دارای قطع کن هستند که وقتی باطری کامل شارژر میشود از طریق شارژر دیگر به باطری برقی وارد نمیشود تا باطری آسیب نبیند .

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و خرید میتوانید با ما در تماس باشید

02166747029

سایت فروش آداپتور

بدون برچسب

پست های مرتبط

ثبت نظر

بالا